رزرو هتل مشهد رزرو هتل مشهد .

رزرو هتل مشهد

هتل آراد مشهد و هتل دنا مشهد

آرامگاه محمد تقي خان پسيان اولين هتل آراد مشهد خلبان ايراني در مجاورت آرامگاه نادرشاه افشار هتل دنا مشهد و در باغچه شمالي باغ آرامگاه قرار دارد و لوحي سنگي بر آب  هتل آراد مشهد نصب شده است. محمد تقي خان پسيان هتل دنا مشهد از ميهن پرستان جوان و پر شور ايران بود.در سال 1309 هجري هتل آراد مشهد شمسي در تبريز متولد شدو هتل دنا مشهد در سال 1324 به تهران آمدو پس از پنج سال تحصيل در مدرسه نظام به درجه سلطاني رسيد و پس از آن در جنگ معروف هتل دنا مشهد به مصلي،روس ها را شكست فاحشي دادو صيت شهرت ولياقت او از مرزهاي ايرانيان هتل آراد مشهد گذشت.در سال 1335 هجري به آلمان رفت و در سال 38 پس از بازگشت به فرماندهي ژاندارمري خراسان هتل آراد مشهد در دولت مشير الدوله هتل دنا مشهد رسيد. در ذيحجه سال 1339 آزاديخواهان خراسان به رهبري كلنل قيام كردند.اين قيام كه براي كسب استقلال ايران بود،توسط روساي عشاير و به تحريك قوام السلطنه و سپاهيان دولتي ايران مورد هجوم هتل آراد مشهد قرار گرفتو كلنل پسيان كه او را در شمارمرداني چون جلال الدين خوارزمشاه و لطفعلي خان زند مي دانند هتل آراد مشهد در زد و خورد با اكراد بجنورد در جعفر آباد قوچان به خدعه هتل دنا مشهد كشته شد.


برچسب: هتل آراد مشهد، هتل دنا مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۳:۵۴ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل تارا مشهد و هتل ديپلمات مشهد

در ضلع شمال شرقي ميدان بسيج هتل تارا مشهد و در محدوده خيابان نواب صفوي يكي از آثار ملي ايران به نام باغ خوني ثبت شده است هتل ديپلمات مشهد . اين باغ كه ۵/۶ هكتار مساحت داشته همان مكاني است كه هتل تارا مشهد از آنجا ارتش تزاري روس مسجد گوهر هتل ديپلمات مشهد  شاد را به توپ بست .به استناد مدارك هتل تارا مشهد موجود در اوايل دوره قاجار باغ خوني به عنوان نمادي از  باغ هاي ايراني هتل ديپلمات مشهد در بخش جنوبي حصار شهر مشهد ساخته شده است و به دليل وجود هتل تارا مشهد چشمه اي در آن به باغ چشمه هم هتل ديپلمات مشهد معروف است . در اين باغ ۳ بناي جداگانه موجود بوده كه دو بنا هتل تارا مشهد به دلايلي تخريب شده است . مالك باغ حاج محمد هتل ديپلمات مشهد مهدي تاجر قندهاري شناخته مي شده .


برچسب: هتل تارا مشهد، هتل ديپلمات مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۳:۲۷ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل الوند مشهد و هتل حيات شرق مشهد

اولين مجتمع و برج تجاري هتل الوند مشهد مشهد داراي معماري داخلي منحصر به فرد با تلفيقي زيبا از معماري ايراني و مدرن با سقف ها و گچ هتل الوند مشهد بريهاي بي نظير مي باشد. مساحت زمين 10000 متر مربع هتل حيات شرق مشهد مي باشد كه در سه طرف آن خيابان واقع شده هتل الوند مشهد است و داراي ورودي از سه طرف مي باشد. آپارتمانها  حيات شرق مشهد و قسمتهاي تجاري چنان طرح ريزي گرديده است  هتل الوند مشهد تا در آنها براي زندگي و كسب و كار محيط خوش حيات شرق مشهد آيندي ايجاد گردد . آپارتمانهاي وسيع و جادار بر روي يك پي چند طبقه اي بنا گرديده اند كه شامل انواع مغازه ها ، رستورانها ي شيك ، مراكز تفريح و پاركينگ مي باشد . هتل الوند مشهد تركيب اين مظاهر مختلف در يك حيات شرق مشهد مجتمع ، از لحاظ كيفيت ، محيط زيبا و دلپذيري بوجود آورده است هتل الوند مشهد كه نسبت به سبك و شيوه موجود هتل حيات شرق مشهد كاملا جديد و جالب است 


برچسب: هتل الوند مشهد، هتل حيات شرق مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۳:۰۶ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل پارميدا مشهد و هتل الماس مشهد

روستاي دهسرخ در كيلومتر 45 جاده مشهد- نيشابور در 17كيلومتري هتل پارميدا مشهد شهر هتل الماس مشهد ملك آباد در مسير عبور امام هشتم حضرت علي ابن موسي الرضا عليه السلام از هتل پارميدا مشهد نيشابور به سمت هتل الماس مشهد توس واقع شده است.اين روستا بيش از2هزار سال قدمت تاريخي دارد و هم اكنون هتل پارميدا مشهد جمعيتي نزديك هتل الماس مشهد به هزار نفر دارد. اين روستا متبرك به قدوم حضرت علي ابن موسي الرضا عليه السلام است.ابوالصلت روايت كرده: كه چون هتل الماس مشهد امام رضا عليه السلام به دهسرخ رسيدند در زماني كه به نزد مأمون هتل پارميدا مشهد مي رفت گفتند: يابن رسول الله ظهر هتل الماس مشهد شده است نماز نمي كنيد پس فرو آمد و آب طلبيد گفتند آب همراه نداريم پس به دست مبارك خود هتل الماس مشهد زمين را كاويد آنقدر آب جوشيد كه آنحضرت و هر كه با آن حضرت بود وضو  هتل پارميدا مشهد ساختند و هتل الماس مشهد اثرش تا امروز باقي است.اكنون مؤمنان و شيفتگان حضرت از اين آب به عنوان تبرك و شفا استفاده هتل پارميدا مشهد مي كنند و باعث شفاي بيماران زيادي شده است.و آن چشمه نام زمزم هتل پارميدا مشهد رضوي را تاج افتخار خود نهاده است.


برچسب: هتل پارميدا مشهد، هتل الماس مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۲:۴۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل فاخر مشهد و هتل آوين مشهد

اين موزه در سال ۱۳۴۲ در مجاورت هتل فاخر مشهد سالن آرامگاه ساخته شده است. در سالن اصلي موزه آثاري از دوره نادر و پس از آن نمايش گذاشته شده است. هتل فاخر مشهد  آلات جنگي شامل تفنگ، هتل آوين مشهد, تپانچه، كلاه‌خود، زره و شمشير از جمله اين آثار هستند. تابلويي از هتل فاخر مشهد صحنه‌هايي نبرد نادر در جنگ هتل آوين مشهد, كرنال اثر استاد سيدحسين ميرمصور نيز در اين سالن نصب شده است. در سالن ديگر نيز كه در سال ۱۳۷۳ به هتل آوين مشهد, بهره‌برداري رسيده است، اشيا باستاني و مردم شناسي به نمايش هتل فاخر مشهد گذاشته شده است. اين بوستان كه در سال ۱۳۴۵ در ابتداي بلوار وكيل‌آباد احداث شده است، هتل فاخر مشهد يكي از بزرگترين باغ‌ها و هتل آوين مشهد, مراكز استراحتي- تفريحي مشهد مي‌باشد كه هر ساله اكثر ميهمانان و زوار مشهد از آن ديدن مي‌كنند. اين بوستان شامل مسجد، گلخانه، زمين‌هاي متعدد بازي فوتبال، تنيس، واليبال هتل فاخر مشهد بسكتبال، هتل آوين مشهد, استخرشنا و شهربازي به مساحت چهار هكتار است.


برچسب: هتل فاخر مشهد، هتل آوين مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۲:۱۹ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل دانشور مشهد و هتل هما 2 مشهد

نادر شاه افشار در سال ۱۱۱۰ يا ۱۱۰۰ هجري هتل دانشور مشهد قمري در روستاي كبكان در حوالي درگز به دنيا آمد، نادر به طايفه قرقلي افشار از طوايف قزلباش هتل دانشور مشهد تعلق داشت و در هتل هما 2 مشهد بدو جواني جنگ با طوايف تركمان و ازبكها هتل هما 2 مشهد را آزمود. هتل دانشور مشهد در دوران جواني از سران سپاه بود و به علت رشادت به سرداري سپاه شاه تهماسب هتل هما 2 مشهد صفوي درآمد و همراه وي مشهد را از چنگ ملك محمود سيستاني بيرون آورد. پس از آن اشرف افغان را در مهماندوست دامغان و مورچه خورت اصفهان و هتل دانشور مشهد زرقان فارس شكست داد و فتنه افغان را پس از هفت هتل هما 2 مشهد سال تمام كرد. پس از شكست دشمنان داخلي و عثمانيان در نوروز ۱۱۴۸ در دشت مغان به پادشاهي نشست، پس از فتح هند نادر به سخت‌گيري و هتل دانشور مشهد ستم پرداخت و فرزند خود را كور كرد.  و سرانجام در سال ۱۱۶۰ توسط هتل هما 2 مشهد سران قزلباش به قتل هتل دانشور مشهد رسيد. پايتخت نادر مشهد بود و قسمت‌هاي زيادي از آباداني اين شهر هتل هما 2 مشهد و اطراف آن و حرم‌مطهر به همت وي صورت گرفته است.


برچسب: هتل دانشور مشهد، هتل هما 2 مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۱:۵۰ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل فرهنگ و هنر مشهد و هتل ادريس مشهد

اين آبشار در ۲ كيلومتري روستاي قديمي اخلمد هتل فرهنگ و هنر مشهد جريان دارد. به علت ارتفاع زياد و بارندگي فراوان، اين هتل ادريس مشهد آبشار در ماه‌هاي ابتداي هر سال داراي بيشترين مقدار آب و زيبايي فريبنده‌اي مي‌شود. از آنجا كه جنس هتل ادريس مشهد سنگ‌هاي تشكيل هتل فرهنگ هنر مشهد دهنده كوه‌هاي اخلمد آهكي است بر اثر نفوذ آب داراي حفره‌ها و شكاف‌هاي مدور و نسبتاً عميقي مي‌باشد. زمين و رسوبات اين منطقه به هتل فرهنگ هنر مشهد دليل پيدايش هتل ادريس مشهد فسيل‌هاي آمونيت متعلق به اواخر دوران ژوراسيك است كوه‌هاي اخلمد همه با ارتفاع ده اخلمد داراي باغ‌هاي زيبا هتل ادريس مشهد و پرمحصولي مي‌باشد و از ميان محصولات اين هتل فرهنگ و هنر مشهد منطقه سيب و گلابي اخلمد بسيار معروف است. اخلمد در ۸۴ كيلومتري مشهد هتل فرهنگ و  هنر مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است. هتل ادريس مشهد شاه عباس دوم پس از فتح قندهار در هتل فرهنگ هنر مشهد راه بازگشت به مشهد و اصفهان چند روزي را در هتل ادريس مشهد النگ معروف رادكان اتراق كرد و هتل فرهنگ هنر مشهد از آبشار اخلمد ديدن نمود. اخلمد داراي سدي قديمي به نام سد هتل ادريس مشهد بايسنغري مي‌باشد.


برچسب: هتل فرهنگ هنر مشهد، هتل ادريس مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۱:۲۳ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل مدائن مشهد و هتل ايران زمين مشهد

عمارتي هشت ضلعي هتل ايران زمين مشهد و سه طبقه است و در ميان باغي هتل مدائن مشهد با جوي‌ها و خوص‌هاي متعدد قرار داشته و به روايت متون هتل ايران زمين مشهد دوره قاجار پيش از آن كه هتل مدائن مشهد كاخي براي امراي جلاير باشد، كه مدتي را در كلات زيسته‌اند، مقبره هتل ايران زمين مشهد نادر بوده و به دستور وي ساخته شده است. دور تا دور بنا شامل هشت ايوان و دو ورودي است كه به اندروني‌هاي هتل ايران زمين مشهد متعدد وصل مي‌گردد. نماي ساختمان با سنگ قهوه‌اي خوشرنگي هتل مدائن مشهد تزيين شده كه روي سنگ‌ها، حجاري‌هايي از نقش گل و ميوه‌هاي گرمسيري هتل مدائن مشهد ايجاد شده است، اين سنگ‌ها ظاهراً به دستور نادر از آذربايجان و مراغه بدين هتل مدائن مشهد محل حمل شده است. در قسمت‌هاي شرقي بنا تصويري بر هتل ايران زمين مشهد ديوار نقاشي شده و دور تا دور قسمت داخلي نيز با آيات سوره «عم‌ يتسائلون» و نقاشي‌هاي داراي طلاكاري مزين شده است. زيرزمين تاريك قصر به محل هتل مدائن مشهد خزانه‌هاي نادر و احتمالاً زندان‌هايي موقتي يا محل هتل ايران زمين مشهد دفن اختصاص داشته است و بعد از طبقه هتل مدائن مشهد هم‌كف، ۶۶ ستون سنگي به شكل نيم استوانه طبقه سوم را تشكيل مي‌دهند هتل ايران زمين مشهد كه شايد ساقه گنبدي باشد كه ساخته نشده است.


برچسب: هتل مدائن مشهد، هتل ايران زمين مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۰:۵۴ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل توس مشهد و هتل رازي مشهد

پارك حجاب مشهد كه هتل توس مشهد اولين پارك بانوان مشهد محسوب مي‌شود، در هتل رازي مشهد حاشيه هدايت غربي- ستادي در هتل رازي مشهد شهر مشهد هتل توس مشهد واقع است. پارك حجاب مشهد با زيربنايي در حدود دوازده هكتار، براي بانوان مشهد و ايجاد تحرك بيشتر و ايجاد فضايي براي ورزش بانوان هتل توس مشهد در شهر مشهد ساخته شد است. دوچرخه، اسكيت، لوازم ورزشي، زمين ورزش هتل توس مشهد كودكان و بوفه از امكاناتي است كه هتل رازي مشهد در اين پارك وجود دارد. همچنين در قسمتي از پارك حجاب هتل توس مشهد مشهد هتل رازي مشهد سالني سرپوشيده جهت ورزش بانوان در نظر گرفته شده است. ورود آقايان به پارك هتل توس مشهد حجاب تا ساعات غروب ممنوع است.


برچسب: هتل توس مشهد، هتل رازي مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۰:۲۵ توسط:رزرو هتل موضوع:

هتل سهند مشهد و هتل هليا مشهد

پارك ملي چهل بازه مشهد يكي از پروژه هاي هتل سهند مشهد عظيم ملي كشور مي باشد كه در شهر مشهد در حال ساخت و تكميل شدن است. پارك چهل بازه مشهد داراي وسعتي در حدود ۱۱۵ هكتار هتل هليا مشهد است و رودخانه ي چهل بازه نيز از وسط آن عبور كرده و بر زيباي هتل سهند مشهد پارك افزوده است. پارك هتل هليا مشهد چهل بازه مشهد از نظر وسعت و پالايش آلاينده هاي هواي شهر با پارك جنگلي وكيل آباد رقابت هتل هليا مشهد خواهد كرد. پارك چهل بازه مشهد جزء پروژه هاي تفريحي و گردشگري شهر مشهد نيز قرار گرفته است. پارك چهل بازه مشهد داراي فضاي سبز با كاشت انواع درختان بلند سايه و گل كاري هاي متنوع هتل سهند مشهد ، اماكن تفريحي، درياچه هتل هليا مشهد مصنوعي و ساحل نرم درياچه، اماكن اقامتي، انواع رستوران و كافي شاپ، چايخانه، طرح هاي گردشگري، مجتمع آبي، تاسيسات رسوبگر، مخازن ذخيره آب، كانال هاي ارتباطي، پل هاي هتل سهند مشهد ارتباطي، پيست اسكي، هتل هليا مشهد تراموا سبك و زمين هاي ورزشي هتل هليا مشهد مختلف در حدود ۲۵۰۰ متر در بلوار معلم و ۲۵۰۰ متر ديگر نيز در بلوار نمايشگاه با تجهيزات كامل ورزشي و بازي، احداث مسير دوچرخه و مسيري براي پياده هتل سهند مشهد روي و همچنين پاركينگ هاي در ورودي هاي بلوار هتل هليا مشهد نمايشگاه، شهرك ارمغان، بلوار مسجد هتل سهند مشهد و بلوار وكيل آباد است كه از امكانات اين پارك ملي مي باشد.


برچسب: هتل سهند مشهد، هتل هليا مشهد، مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۲۰:۰۳ توسط:رزرو هتل موضوع: